Telefon
Nem rendelkezünk call centerrel.
Kollégáink végzik boltunkban a személyes kiszolgálást, kezelik a telefonokat, válaszolnak az email-es megkeresésekre és figyelemmel kísérik a messenger-en érkező kérdéseket.
Annak érdekében, hogy egy-egy kérdésre viszonylag gyors és szakszerű választ tudjunk adni, telefonon elsősorban a folyamatban lévő megrendelésekkel kapcsolatban tudunk információkkal szolgálni. Szintén telefonon érdemes megakadt megrendeléssel, számlázási kérdésekkel és folyamatban lévő szivattyú javítással kapcsolatban hozzánk fordulni.
Emailben érdemes hozzánk ajánlatkérésüket eljuttatni és szivattyú választással kapcsolatos kérdéseiket megírni. (IDE kattintva bővebben olvashat arról, hogy milyen információkra lesz szükségünk házi vízmű, kerti szivattyú, búvárszivattyú tanácsadás során.)
Természetesen emailben is tudunk válaszolni folyamatban lévő megrendeléséről, raktárkészletünkről.
E-mail: szivattyubolt@szivattyubolt.hu
Messenger
Kifejezetten azért indítottuk el a Messenger-es kapcsolat felvételi lehetőséget, hogy azon keresztül gyorsan tudjunk választ adni a raktárkészletünkkel kapcsolatosan.
Ha már pontosan tudja mit szeretne, mire lenne szüksége, de bizonytalan, hogy a termék van-e nálunk raktáron vagy tudni szeretné, hogy megrendelés esetén mikorra várható a szállítás, így keressen minket!
Személyesen
Boltunkban személyesen is tudunk kérdéseiről beszélni, tudunk tanácsolt adni és itt is átveheti a terméket, melyre szüksége van.
Címünk: 2085 Pilisvörösvár, Fő út 2/H . Nyitva tartás: munkanaponként (H-P) 10:00-15:00