Milyen szivattyú márkák javíttatásával fordulhatnak hozzánk?
- Pedrollo - Jótállási időn belül is
- Calpeda - Jótállási időn belül is
- ZDS - Jótállási időn belül is
- Lowara
- Elpumps
- Leo
- Tsurumi
- Aquastrong
- Foras
- Grundfos
- Wilo
- AL-KO
- Kopro
- Jiadi
- SPIDO
- NERO
- FROG
A fenti szivattyú márkák esetében sem tudunk mindent vállalni. 4000 Watt teljesítmény felett pl. tekercselést nem tud vállalni a partner cégünk.
Szennyvíz szivattyúkat csak alaposan tisztított állapotban van módunk átvenni.
Szivattyú szerviz szolgáltatás menete
Jelenleg a szivattyúk javítását külső szerviz partnereink végzik. A szervizek terhelése folyamatosan változik.
A javításra, bevizsgálásra leadott szivattyúk esetében a várható elkészülési időszak 2-3 hét között mozog. Csak nálunk is értékesített készülékek javíttatását tudjuk biztosítani.
Kollégáink és szerviz partnereink is mindent megtesznek annak érdekében, hogy a készülékek mielőbb elkészülhessenek és vissza kerülhessenek a tulajdonosaikhoz.
Így működik a szerviz szolgáltatás:
- A készülékek átvételekor üzletünkben kollégáink egy szervizes Megrendelő füzetbe vezetik fel a leadó személy nevét és telefonszámát, a szivattyú adatait, az Önök által jelezett problémát és készpénzben átveszik a bevizsgálási díjat, mely (szivattyú teljesítményétől függően) jelenleg 8 000 - 24 000 Ft (*) között mozog A Megrendelő lap egyik példánya Önöknél marad. Ennek jobb felső sarkában található az a szám is, melyre később, az átvételkor is hivatkozniuk szükséges.
- Az üzletünkben leadott szivattyúkat minden héten egyszer (általában csütörtöki napon) adjuk át a szerviznek.
- Az ezt követő hét első felében fogja Önöket telefonon keresni a kollégánk egy ajánlattal. Ekkor tudjuk megmondani, hogy mi a baja a szivattyúnak és mennyibe kerül a javítás.
- Amennyiben úgy döntenek, hogy nem kérik a javíttatást, a szivattyú azon a csütörtökön vissza kerül hozzánk és értesítést követően el tudják vinni. Ebben az esetben a bevizsgálási díjon túl egyéb költség nem keletkezik.
- A nem javított terméket szétszerelt állapotban adjuk vissza.
- Ha Önök elfogadják az ajánlatunkat, a szerviz munkatársai átteszik a szivattyút a javítandók közé és a lehető leghamarabb elvégzik a javítást. A szerviz leterheltségétől és a javítás jellegétől függően ez jellemzően 2-4 hetet vehet igénybe.
- A javítás befejezését követő csütörtökön a szivattyú vissza kerül pilisvörösvári boltunkba.
- A termék vissza érkezésének napján vagy legkésőbb a következő munkanapon, SMS-ben értesítjük Önöket, hogy a szivattyú átvehető Pilisvörösváron.
- A készülék átadásakor a teljes szerviz díjból levonjuk az előre kifizetett bevizsgálási díjat.
- Amennyiben úgy döntenek, hogy nem kérik a javíttatást, a szivattyú azon a csütörtökön vissza kerül hozzánk és értesítést követően el tudják vinni. Ebben az esetben a bevizsgálási díjon túl egyéb költség nem keletkezik.
Mások által szétszerelt szivattyúkat csak különleges esetben tudunk átvenni. Ilyenkor, az átvétel során, fotókat készítünk a hozzánk behozott darabokról.
A javított készülék javított- vagy cserélt elemeire 6 hónap jótállást vállalunk így fontos, hogy a Megrendelőlap Önöknél lévő példányát legalább ennyi ideig őrizzék meg.
FONTOS! A javított és nem javított terméket a készre jelentés, illetve üzletünkbe való visszaérkezés dátumától számított 5 munkanapig bérmentve tároljuk. 6. naptól a tárolási díj bruttó 100 Ft / nap.
A tárolási idő hossza maximum 30 nap a készre jelentés, illetve üzletünkbe való visszaérkezés dátumától számítva. Azon szivattyúkat, amelyeket ezt követ sem viszik el tőlünk, leselejtezzük.
* Bevizsgálási díjak alakulása 2024. február 8-tól
- 1,5 kW-ig bruttó 8 000 Ft
- 2,2 kW – 4 kW között bruttó 14 000 Ft
- 5,5 kW – 9 kW között bruttó 16 000 Ft
- 11 kW – 15 kW között bruttó 24 000 Ft
JAVÍTÁS JÓTÁLLÁSI IDŐN BELÜL: Amennyiben a javításra leadott készülék jótállási időn belüli, kérjük, azt mindenképpen előre jelezzék és minden esetben hozzák magukkal az eredeti Jótállási jegyet. Néhány típus esetében a jótállási időn belüli szivattyúkat máshova kell küldenünk mint a azokat, amelyek már túl vannak ezen időszakon. Jótállási időn belüli készülék leadásakor bevizsgálási díjat nem kérünk.
Szállítás szervizpontba vagy szervizpontból a megrendelő felé
Amennyiben a szolgáltatás megrendelője számára nem valósítható meg, hogy a szivattyút a pilisvörösvári boltunkban adja le vagy/és nem oldható meg, hogy azt boltunkban személyesen vegye át, a terméket futár szolgálattal is lehet szállíttatni.
Jótállási időn belüli termék esetében:
Jótállási időn belüli termék esetében, ha feltételezhető, hogy a meghibásodás lehet jótállás keretei közé tartozó, a boltunkba való beszállításhoz kollégánk tud futárt küldeni. Ebben az esetben a szervizpontba való beszállítás napján Önnek nem kell fizetnie a futárnak.
Kérjük, az alábbiakat vegye figyelembe:
- Annak igazolására, hogy a termék még jótállási időn belül van, kérjük küldje el számunkra a Jótállási jegy fotóját a szivattyubolt@szivattyubolt.hu e-mail címre!
- Kérjük, a terméket oly módon csomagolja be, hogy azt a futárszolgálat szállítani tudja, hogy szállítás során ne sérülhessen meg!
- Az eredeti Jótállási jegyet mindenképpen tegye be a csomagba, mert nélküle a bevizsgálás sem kezdődhet meg.
- Abban az esetben, ha a termék bevizsgálása során a szakszerviz megállapítja, hogy jótállásos problémáról van szó, a termék, Önhöz történő visszaszállítása is díjmentes lesz.
- Abban az esetben, ha a termék bevizsgálása során a szakszerviz megállapítja, hogy a probléma nem jótállásos, egyeztetni fogjuk Önnel, hogy a javításnak milyen költsége lesz.
- Abban az esetben, ha a termék bevizsgálása során a szakszerviz megállapítja, hogy a probléma nem jótállásos, a termék visszaszállíttatása során utólag a beszállíttatási díjat is kiszámlázzuk.
Jótállási időn túli termék esetében:
Nem jótállásos termék esetében a szivattyú cégünkhöz való eljuttatása az Ön feladata lesz. Az Önhöz való visszaszállítást csak szállítási díj fejében tudjuk intézni.
JÓTÁLLÁSI IDŐN BELÜLI PROBLÉMA WILO SZIVATTYÚ ESETÉN: A jótállási időn belül meghibásodó WILO szivattyúk speciális esetnek számítanak. Ezen termékek esetében - bárhol, bármilyen vállalkozásnál vásárolta Magyarországon - , azt nem a vásárlás helyére kell vissza vinni.
Kérjük, probléma esetén közvetlenül a WILO Magyarország szervizével vegye fel a kapcsolatot.
Az ügyintézés menete:
Az alábbi email címre legyen kedves elküldeni a WILO-nak a kapott számla vagy blokk fotóját valamint a jótállási jegyről készült képet. Írja le, hogy milyen jelenséget tapasztal, mi a probléma a készülékkel. Ne feledje el megadni a telefonos elérhetőségét és ha nem olyan számla áll rendelkezésére, amin a címe is rajta van, érdemes ezt már az első levélben megírni. Ezt követően a WILO-tól fognak Önnél jelentkezni a további teendőkkel kapcsolatban.
Telefon: +36 23 889 571
Elérhető: H-Cs: 8.00-17.00, P: 8.00-14.30
Bővebb információkat a WILO weboldalán olvashat, melyet IDE kattintva ér el.
PEDROLLO hivatalos szerviz partnerek
Pedrollo hivatalos szerviz partneri lista elérhető a Pedrollo Hungária weboldalán. KATTINTSON IDE!
Utolsó módosítás: 2024. november 26.